Мікроблоґи

пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Територія Миколая.

Людей так легко помітити серед темряви ночі: кромішні темні силуети, як вирізи із картини ночі блукають вони, немов сміття, як і ти, викинуте, непотрібне сміття, зайве у будь-якому житті, зайве у будь-якій системі. Овоч. Я п'яний як овоч. Мені так подобаються кришталево чисті думки на хмільну голову. Вони мають надзвичайну цінність.

Із кожним днем темрява над цим світом згущується і все стає зрозумілим і простим, у темряві. Іноді, здається навіть, що люди живуть від свята до свята, аби напитись і забути про те, що вони існують.

Я неймовірно люблю ходити до Ані із Сергієм, бо я йобаний еґоїст і просто почуваю себе частиною чогось цілого у цьому їхньому домашньому хаосі. Сьогодні ще й бачив свого старого-доброго друга Тьому, який виявився офіціантом у пабі. Паб, до речі, крутий, сьогодні на честь Дня Святого Миколая була знижка 30% на все меню. Шикарно (останнім часом часто вживаю це слово) наївся, ще й скуштував фірмового пива на суму не більше ₴50.00. Більше того насолоджувався весь вечір живою музикою інді-кавер-бендом.

Ви навіть не уявляєте який часом фонтан відчуттів мене переповнює, мабуть. Я не здатен виразити це жодним текстом, жодним зображенням, жодними словами, жестами, діями, навіть якщо з'єднати усе у комплексі.

Насправді, зараз слухаю і насолоджуюсь версією Віллі Нельсона відомої пісні Боба Ділана, саундтрека до "Brokeback Mountain", - "He was a friend of mine". Насправді мені все одно, що ви думаєте про це кіно, я вважаю, що воно круте і незвичайне. І взагалі, яка різниця хто із ким спить: не ваше це йобане діло.

Немає коментарів:

Дописати коментар