Мікроблоґи

пʼятницю, 27 грудня 2013 р.

Обсесія.

Якось почуваюсь непевно. Здав сьогодні останній у цьому році екзамен та передостанній на зимовій сесії. Отримав "чотири". Взагалі цього року відпрацював нормально, жодної трійки, поки що. Але якось все одно недобре. Таке відчуття, ніби не хочеться їхати додому. Як на першому курсі. Прийшла стипендія: маю накупити подарунків і погуляти трохи, чи що.

Коротше, я не можу зрозуміти чим я не задоволений, точніше розумію, але сказати і обґрунтувати не можу. Хочеться випити чогось. Потусуватись. Вечірку влаштувати. Поговорити. Я утомися від клятих відео-ігор й постійних сварок із Валею. Сьогодні вона вивела мене просто з нічого. Мабуть, сама навіть не помітила, як ледве стримував себе.

Загалом уявляю собі чергову новорічну вечерю, ювілейну, до речі. І аж нудно стає. Бляха, як мені не вистачає усіляких людей. Просто людей: нових, старих, сумних і веселих, простих і складних, аби лише не тупорилих ідіотів з примітивним гумором і мавпячим виразом обличчя. Сиджу в цій жовтій кімнаті, як зародок у яйці, визріваю до наступної депресії і мрію, що все рано чи пізно зміниться.

Немає коментарів:

Дописати коментар