Мікроблоґи

суботу, 10 серпня 2013 р.

Дні самоврядування.

Взагалі, мені часто потрібно залишатися цілком на самоті. Це дуже організовує, ти відчуваєш володіння своїм часом і не відчуваєш ніяких інтервенцій. Зараз 08:30 і я зробив все, що від мене вимагалося на цей час, тому зараз повністю вільний: можу просто лежати і слухати музику, можу гратись, а можу зайнятись чимось корисним. Тим не менш найважливішим є факт самостійного розпорядження майном і часом.

Запустив кота до хати, а він усівся на мамині стенди, аби не порвав тільки. Сьогодні о 15 з чимось приїжджає Тіна, тому мені треба бути в Херсоні, але я їду набагато раніше, щоб купити білети, здати комп'ютер в ремонт і пробігтись по магазинам, все ж таки до універу лишилось 2 тижні. Паніка. Не хочу. Сьогодні снився якийсь "маркетинг банківських структур" (добре, що такого немає і не буде) - це було жахливо, на першому ж семінарі коронна фраза "Ми сьогодні не готові, ви можете не ставити "0", ми перездамо" просто прокинула мене краще за будильник. А ще снилася революція в норвезькому, здається, парламенті. Якісь дивні чуваки повбивали половину, якусь тітку прив'язали до крісла і розірвали на шматки, а потім напускали крові свого лідера в піалу і пили, креслили нею малюнки. Було жорстоко коротше.

P.S. Ніяк не можу взятись до написання у U-trip про Арабатську стрілку, але все ж таки візьмусь.

Немає коментарів:

Дописати коментар