Мікроблоґи

четвер, 22 серпня 2013 р.

Привіт із Одеси.

Я не нудьгую, бо мій комп врешті справний. Приїхав засмаглий весь із Одеси, там надзвичайно гарно - вам варто це побачити. Усі враження уже викладаю у U-trip, але писати дуже багато, та й фотографії ще не всі маю. Коротше кажучи, чекайте-чекайте, а то ви щось зовсім зав'яли: 2-4 перегляди в день - це ж не по-людському. Прямо зараз же поставте собі замість головної сторінки цей блоґ, або хоч у закладки додайте ;)

Частину фотографій уже підготував, ви можете побачити їх у моєму профайлі на Джифранкові (ну, або в ВК), але значну частину я випадково втратив, добре, що вони залишились на флешці, але й та не в мене зараз.

Говорю бігло, бо за своїм компом працюється швидше і взагалі все таке нормальне і звичне. Ще й купа фільмів у додаток. Коротше, бувайте і не забувайте читати мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар