Мікроблоґи

четвер, 29 серпня 2013 р.

Останні новини серпня.

Я в общазі. Тут весело в принципі. У моїй кімнаті крім мене та нового сусіда нікого немає. У іншу кімнату заїхали двоє якихось чуваків, але я не знаю хто вони. Навіть на ім'я. Та й їх немає зараз, тому метушня з цього приводу не має сенсу. Мені пофіг.

У той же час новий сусід - чувак абсолютно нормальний. Ми розпили пляшку напівсолодкого Монте Руж, потім довго курили кальян (тут мені аж не зручно було - ми витратили усю м'ятну заправку і багато вугілля). Реально довго, Валя навіть з'їздити на зустріч із кимось-там встигла. Ми ж допили її вино і сиділи неспішно розмовляли. В принципі, мені було окей. Потім пішли на піцу і пиво,а потім ще на пиво і Інтернет, але у тому пабові, куди ми пішли на друге пиво, (запишу його в свій Чорний список) нам не продали алкоголь, тому ми обмежилися чаєм.

Накачали кіно різне і потім вночі дивилися. Коротше кажучи, він такий товариський якийсь, і це типу нова людина, і все таке. Ви, мабуть, знаєте, які у мене проблеми із спілкуванням із людьми взагалі.тим більше із новими, але тут все нормально. Навіть підозріло. Тим не менше ми перед сном ще довго говорили. Сьогодні, наприклад, навіть практику мало не проспав (точніше кажучи проспав, але не сильно), аби моя партнерка (по практиці) не додумалася мені подзвонити. 

До речі, про практику - все набагато краще, ніж я очікував. Нас відправили відпрацьовувати третій трудовий семестру у "котельню". Спочатку це трошки злякало, але в кінці ми просто з 3 години щодня прибирали територію навколо тієї "котельні" і йшли собі додому десь об 11:00- 12:00, тоді як інші наші одногрупники сидять до 14:00-15:00, але в кабінетиках (а деякі і ні). Ще нам, на відміну від усіх інших, дозволяють приходити не о восьмій, а о дев'ятій (але це не заважає мені спізнюватись щодня через хронічне недосипання). А завтра (в останній день) нам взагалі можна не приходити. Коротше, підфартило.

Зараз сиджу у Ані: тут тепло, є Інтернет і іноді годують. Можливо, лишуся тут на ніч. У нас дощить,і погода взагалі паскудна. Хочу гарну погоду. Зараз же. Сука.

Не дивлячись на заголовок допису, я все ж таки маю надію на те, що це не останній запис у цьому місяці, бо серпень-місяць як завжди знаходиться в аутсайдерах серед усіх інших за переглядами.

Немає коментарів:

Дописати коментар