Мікроблоґи

вівторок, 17 вересня 2013 р.

Не найкращі настрої.

Я дуже швидко починаю довіряти людям. Я лінива скотина. Вже третій тиждень, а я все не можу включитися в роботу. Не готуюсь до семінарів, тільки валяюсь у ліжку, читаю, граюсь в ігри та дивлюсь кіно. Мрію про стипендію ще часом. Здається, ніби мене затягує до низу гігантський потужний вакуумний насос, сипучі їбучі піски. Щось настрій скаче, зранку хотілось бігати шалено, щось робити, обіймати різних людей, читати вірші про природу, запускати повітряні кулі, співати і танцювати; а на вечір, ніби  рікою зняло, лишилась апатія і бажання руйнувати.

Я, мабуть, трошки псих чи не так?

До речі, прийшла посилка із 11-ма кілограмами хавчика, багато солодкого і м'яса. Таки є трошки щастя у цьому світі. На обід собі приготував макарони із сиром, домашні котлети, а на десерт - чай із солодкими трубочками. Кайф. Gfranq чомусь погано вантажить сторінки, тому скоріше за все подивлюсь якесь кіно. 

Немає коментарів:

Дописати коментар