Мікроблоґи

вівторок, 24 вересня 2013 р.

Монотонна метушня.

Насправді навкруги щось постійно відбувається. Це так незвично, але прийнятно. Постійно якісь нові люди, постійно чути їхні голоси, постійно нові фільми і непередбачувана погода (від якої хочеться повіситись). Сьогодні не пішов на останню пару, бо ще можу пропустити один день. Тепер лишилась одна заява, але я думаю, що не буду використовувати її цього місяця. У жовтні (8-го і 11-го, здається) є шанс поїхати додому або відпочити аж 4 дні. Не знаю, що саме оберу. Хочу також зазначити, що якось абсолютно не готуюсь до пар. Взагалі. Аж страшно стає, як іноді мене проносить із опитуванням. Але вже підбирається страх, що може не вистачити балів у кінці семестру.

Постійно хочу спати. Але не сплю. бо терпіти не можу витрачати час на такі непотрібні речі. Очі постійно червоні від компа і книжок. Довго обирав, які газети (журнали) почати читати і нарешті обрав: "Власть денег" і "Дніпро" - як дві частини мене, одна соціально-економічна, а інша - художньо-літературна. Я знаю, що звучить зарозуміло, але я ж на себе орієнтувався. На жаль, купити в Ірпені "Дніпро" майже не можливо, тому буду їздити щомісяця до Києва. Ще є гарний - "Коментарі" і "Кореспондент". Коротше, я ще подумаю. Було б непогано знайти якийсь цікавий журнал по техніці та гаджетам і з чоловічої моди (бажано українською), щоб максимально бути в курсі усього, що тільки можна. Тому, якщо знаєте про щось таке - пишіть в коментах. Ця манія колекціонування мене знищує. Збираю усілякий мотлох у кімнаті й у голові. Нащо мені стільки всього?

Немає коментарів:

Дописати коментар