Мікроблоґи

вівторок, 29 жовтня 2013 р.

Курсач, курсач, курсач.

Я нічого не хочу писати. Ні з ким говорити. Листя потрохи опадає, і це навіває апатію. Курсова тисне - це найбільша проблема на сьогодні. Клята курсова. Нащо їх взагалі писати? Все одно "бакалавр" - навіть не науковий ступінь, а просто назва, яка тобі дозволяє працювати десь у офісі копіювальником чи торгашем на овочевому ринку. Чорт, я випив, здається, замало, щоб говорити про щось впевнено і забагато, щоб розповідати вам про свої повсякденні проблеми. Якби я менше часу витрачав на блоґ, на повідомлення в ВК, на e-mail, на будь-яку іншу писанину, можливо, я б вже накатав не один курсач. Чорт, ця штука не дає мені спати. Точніше, насправді, мені повністю все одне, але від цього і дивно якось. Коротше, курсач - відстій.

Немає коментарів:

Дописати коментар