Мікроблоґи

неділю, 6 жовтня 2013 р.

Фотографії, вино, дим і магія.

Ці пари змушують мене регулярно відчувати страх. Цілу низку комплексів. Сьогодні неділя. По ідеї  я маю відпочивати, однак завтра вже в універ і треба хоча б щось підготувати. Вчора пускали мильні бульбашки із кальянним димом всередині: таке магічне дійство. Зараз ось тільки прокинуся. І вже купа думок і справ. Не хочу нічого. Не хочу нічого робити, нікого бачити, ні з ким говорити: будь ласка, лишіть мене помирати тут одного, я буду чесно слухати відстійну музику і дивитися мило, поки мене не знудить, або поки не стану настільки мізерною істотою, що мене можна буде намазати на ваш вранішній тост.

Сьогодні, може, на каву піду кудись. Так давно не був у кав'ярні. Або у МакДак поїду, або ще кудись. Не знаю.

Учорашня фотосесія пройшла успішно. Всі, здається, задоволені і щасливі. Багато цікавих фото, багато дивних, збочених і багато шаблонних. Але так потрібно. Фотограф - сама милість, вона дуже люб'язною була, адже у нас невелика група і їй працювалося достатньо легко. Будемо чекати на фотографії.

Зараз хочу тільки у ванну і поїсти.

Немає коментарів:

Дописати коментар