Мікроблоґи

субота, 8 вересня 2012 р.

Монолітична анархія.


Стевро, пищіть, кричіть, моліть мене. Я буду принижувати вас всіх. Я буду перебивати ваші промови. Я буду убивати вас, втоптувати в багно. Я буду королем, а ви всі цілуватимете мене у ноги. Ви будете благати про людяність, а я не знатиму, що це таке. Я буду називати вас гуманоїдами. Ви будете гуманоїдами. Бо я створив вас. Я зробив вас такими, якими ви є. Я дав вам характер. Я дав вам позиції, ранги, ступені. Ви всі будете любити мою величність.

Релігійні конфесії об'єднаються заради проголошення єдиної мессії  - мене. Тисячі, мільйони вірян одночасно у святому оргазмі мого імені будуть посміхатись у небо.

Судді, президенти, повії, наркомани, безхатченки, олігархи - всі бігтимуть мені на зустріч з безумними очима. Слава Гренуя, яку я не змарную. Я буду ненавидіти вас. А ви будете любити і плекати мене, моє волосся, мої очі, руки, коліна, нігті, геніталії, вії, вуха, лікті, ключиці, ікри. Мене. Я підставляю вам свою руку для поцілунку.

Немає коментарів:

Дописати коментар