Мікроблоґи

пʼятниця, 28 березня 2014 р.

Думки про русичів і друзів.

Знову пишу, щоб розказати, як усе гарно складається останнім часом. Додивився останній сезон "Безумного щоденника", надіюсь, що продовження вже не буде, бо закінчився серіал чудово і надалі буде перетворюватись на мильну оперу, а так - лишає приємне відчуття вдоволення і невдоволення одночасно.

Вчора був у гостях у Серьожі та Ані. Робили роли, а потім пили, бо прийшла стипендія. Насправді мені хочеться зізнатись у тому, як багато зараз ці люди для мене означають, тому що фактично дякуючи їм я, по-перше, маю із ким проводити свій час; по-друге, не завантажую себе спілкуванням себе із людьми, які мені не дуже подобаються; по-третє, вчусь багато чому новому і взагалі часто знаходжу підтримку.

Слухаю The Smiths, якесь гіпнотичне враження вони на мене справляють. Навіть не можу це пояснити. Переживаю постійно за клятий конфлікт між Росією і Україною, такий дурний, чорт би його взяв. Але, говорячи відверто, назрівав він уже давно і всі зусилля, які робили і українці, і росіяни, щоб перестати ненавидіти один одного врешті зруйнувались. Ну, вийшло у нас так, що триєдиний колись народ зараз пересварився і не хоче нічого навіть спільного мати зі своїми братами. І хай кричать "москаль мені не брат" - із чого нічого не зміниться, бо не дивлячись ні на що ми все таке жили і живемо пліч-о-пліч, розуміємо мови один одного, а головне - маємо спільну прабатьківщину, назва якої залишилась в Росії, мова якої найближча до білоруської, а стольний град та останнє князівство - у складі України. Ось такі справи, чуваки.

P.S. Останні три дні присвятив себе Києву (на конференцію до столиці завітав мій друг зі Львова, то ж я виступав гідом) - обійшов просто вздовж і поперек історичний центр і знаю тепер чи не кожен  пам'ятники і пам'ятки там - треба Курбас, Українка, Лисенко, Шевченко чи Чорновіл? - прошу. Золоті ворота, опера, Майдан/Хрещатик, Софія, Михайлівський, Узвіз, Пейзажка, Поділ, Воздвиженка, урядовий квартал, Маріїнський палац/парк, твори Городецького, "Олімпійський", хмарочоси, торгові центри, оглядові майданчики, Шовковична, Лютеранська, Хорива, Липки, Клов, Арсенальна - усе покажу і розкажу ;)

P.P.S. Лишилось ще кілька обов'язкових пунктів до відвідування, в яких я, на превеликий жаль, ще не бував: Лавра, Парк перемоги, Байковий цвинтар, Оболонська набережна, Труханів острів/Дніпро/Гідропарк та ВДНГ. І ботанічний сад!

Немає коментарів:

Дописати коментар