Мікроблоґи

субота, 12 квітня 2014 р.

Павутиння самотності.

Якесь відчуття приреченості. Зранку. Як у героїв Лу.

... ранок зовсім не те, що вечір і ніч. Вранці люди інакші. Вранці вони більш самотні. У цьому холодному і вогкому повітрі. Ввечері люди збираються разом, п'ють коньяк, грають в шахи, слухають музику і говорять, що вона прекрасна. Вночі вони кохаються чи сплять. Але вранці... До сніданку... Ти абсолютно самотній.

Я сиджу за чужим ноутбуком і пишу усі ці тиради ні для кого. Ніби не для себе, і ніби не для вас. Просто так треба. Зараз мені здається, що я абсолютно одинокий. Просто так - від цього і добре, і погано. І, здавалось би, ніхто мені не потрібен, але очевидно це не так, якщо я відчуваю дискомфорт від самотності. Це якесь хрінове павутиння, в якому мене рано чи пізно зжере щось величезне і темне, зжере і перетравить, а я, можливо, не помічу, як це станеться, можливо, я навіть не помітив, як вже потрапив у це павутиння.

Ще помітив, як сильно скотився мій музичний смак. Просто не реально жити у купі всієї цієї огидної музики і не почати слухати щось просте і безсенсовне, як HIM. Ну, серйозно. Мої сусіди усі страждають від тотального несмаку, те, що вони іноді вмикають мені ріже мозок навпіл.

Я сиджу зараз на ліжку і намагаюсь не думати про те, скільки усього ще треба зробити. Мені навіть погано стає, як я уявляю купу справ: прання, готування їжі, прибирання. Мабуть, гляну кілька серій "ТВВ" і закрию на тому тему.

Немає коментарів:

Дописати коментар