Мікроблоґи

субота, 5 квітня 2014 р.

WeUa відчинило двері.

Нарешті запрацювала weua.info, тепер маємо власну соц. мережу! Хоча до цього вже анонсувались Друзі та Укрфейс, але особливого ажіотажу вони, здається, не викликали. І хоч реєстрація зараз доступна лише за деяким "реєстраційним кодом", котрій висилається усім підписникам + ще 3 коди для трьох друзів. Взагалі з цим питанням купа проблем, тому як мені, як підписаному користувачу, нічого на e-mail не прийшло. Тим не менше знайшлася гарна людина, яка надала мені код доступу і тепер я маю змогу долучити до мережі ще трьох людей (по факту уже двох). Коротше, я уже прилаштовуюсь до нового сайту. Дизайн лаконічний і зручний. Велосипеда не винайшли, тож користуватись нормально. Єдина проблема - слабкі сервери чи ще щось, через що іноді вибиває з акаунта і сторінок повільно вантажаться. Ще є деякі особливості, але вони не заважають абсолютно. Мій вердикт: для початку дуже непогано.

Немає коментарів:

Дописати коментар