Мікроблоґи

середа, 1 січня 2014 р.

Новорічні відвертості.

Найлегше одкровення виходять на папір або у простий вордовський документ на робочому столі. Так вийшло, що у новорічну ніч відключили Інтернет і я знайшов час для такого одкровення.

Таке дивне святкування цього року. Сумне, чи що. Здається, що за весь рік я ступив на якусь нову сходинку свого розвитку, підтягнув свою свідомість, став трохи менш дитиною, навчився тверезіше дивитися на речі і не так сильно напиватись. Навчився стояти на своєму, слухати кращу музику, якісніше спілкуватися з людьми, завів нові знайомства; деякі дуже приємні й, маю надію, довговічні; побував у чарівних місцях та містах, прочитав декілька прекрасних книжок.

Однак деякі мої бажання: довготривалі та найщиріші довелося перенести на прийдешній рік. Важко пояснити, чому у всі найкращі моменти, в тому числі сидячи у середовищі найрідніших собі людей: своєї сім'ї, ти думаєш саме про все нездійсненне; чуєш як відбиває годинник останні секунди і просто тоншаєш всередині, стаєш таким крихким і вразливим, ніби кришталевим, вимираєш повільно від тягаря усіх нереалізованих бажань. Розумієш, як багато часу марнуєш, на речі, прожити без яких набагато легше, аніж без усього того, чого ти жадаєш мало не щодня.

Цей рік виявився рекордним по мізерності кількості поздоровлень наданих мною (відверто кажучи і отриманих також). Вирішив не розсилати навіть повідомлень нікому. Просто обдзвонив 5 людей. Усе. Так мало, що аж лячно. Невже, це всі мої друзі? Дякую, хоч стільки є…

На кінець хочу побажати усім вам, читачі та випадкові перехожі, любіть один одного і цінуйте, не почувайтесь одиноко і завжди надійтесь на краще, будьте оптимістичними й не бійтеся рватись у бій заради своїх мрій, не бійтесь ризикувати, відкривайте нові горизонти та радуйте людей навколо, будьте терпимими і лояльними до інших, не будьте деструктивними, рахуйтесь зі своїми близькими, кохайтесь. Я у всьому цьому не найкращий радник. По ідеї, навіть побажання багато чого від мене – є моральне злочинство, проте ніколи не пізно почати, хай і мені теж, разом із вами, дорогі читачі. Тому з Новим роком вас.

Немає коментарів:

Дописати коментар