Мікроблоґи

середа, 15 січня 2014 р.

Прекрасні вихідні та жахливі люди.

Я тут здав сесію. Останній екзамен був цього понеділка - фінанси підприємств - здав на 4,5. Таким чином я вийшов на стипендію, тому четвертий курс закінчу ударником :)

Подивився відео жорстоких соціальних реклам, насправді найбільше мене вразила реклама про тюленів, тому я перейшов на сайт створений відомою організацією з захисту прав тварин (PETA) - де підписався під петицією до прем'єра Канади, у якій офіційно дозволено забій дітей тюленів, звертаюся до вас також підписатися під нею на сайті  www.canadasshame.com (у розділі "Watch" ви можете побачити ще більше жорстких відео забоїв, у  розділі "Explore" - дізнатися інформацію про заходи які вживаються різними людьми та організаціями задля запобігання жорстокому поводженню із тюленями, а у розділі "Act" - можете зробити власний внесок у цю справу шляхом підписання загальної петиції до Стефана Гарпера, прем'єр-міністра Канади). Насправді мене дуже вразила жорстокість цього усього дійства: напівживі звірята хлюпаються у власній крові, марні намагання втекти від людей. Здається, у нас дещо не те в голові твориться, взагалі. 

Якось хотілося розказати, про те як я чудово провів останні дні; але настрою після роликів взагалі немає. Послухаю музику і попрошу, мабуть, відправити відео своїм друзям, які можуть зацікавитися проблемою і захочуть відправити лист міністру, тим більше, що він уже є написаним, тобто лише заповнити деякі поля.

Немає коментарів:

Дописати коментар