Мікроблоґи

субота, 18 травня 2013 р.

Analysis.

Блоґ! Я знайшов час для тебе! У мене все не дуже добре, бо терміново треба вчити купу матеріалу, писати розрахункові, а все це зробити неможливо, бо вчора був день народження Ані, а сьогодні - Валі. Вчорашній день був дуже крутий, тому що ми були "на природі" - у дворі - смажили курятину на вуглях, пили грузинське вино з мінералкою, їли молоду картоплю та курили м'ятний кальян. Мене щоправда і досі похитує від вчорашніх гулянь, але було насправді дуже круто: приїхав хлопець Ані, який, до речі, дуже приємний і чемний, і дотепний, Валя прийшла у новій сукні, взагалі компанія була першокласна.

Сьогоднішній день теж обіцяє бути крутим, бо ми йдемо на роли у "Мафію"! Тим часом у Києві за вчора і сьогодні пройде просто ціла купа заходів: День морозива, ніч музеїв, усілякі концерти, конференції та виставки, поки ще не наджарко я б порадив також піти у ботанічний сад на пікнік, там дозволяється валятись на газонах та пити пиво чи вино, чим кияни часто користуються. Можна піти на пиво в Parter Pub, де його роблять (на мою думку) найкраще (але і не найдешевше). У принципі, дуже багато всього і обрати є що. але треба робити знову ж таки усі ті кляті розрахункові, готувати шпори на ПМК та вчити семінари, за що дуже дякую нашому любому універу.

Головною ж подією лишається Євробачення, на якому у нашої конкурсанти є досить високі шанси зайняти призове місце. Із реакції глядачів уже зрозуміло, що майбутньою переможницею буде датчанка з піснею "Only teardrops", голос у неї, особисто для мене, особливо на початку пісні (третій рядок), дуже схожий на голос солістки The Cranberries; однак, звичайно ж поступається їй. У плані попсовості та вокальних даних ця дівчинка, дуже красива, до речі, гірша від нашої чи російської, наприклад. Але основна музична тема явно виграшна, гра на сопілці дуже крута, а хлопчик-музика аж закриває очі від кайфу, я серйозно; та і взагалі він мені схожий на їжака, за що безумовно плюсую.

Взагалі, про це Євробачення можна говорити дуже багато, тому що пісні цього року дуже і дуже непогані, навіть мені не ріжуть слуху, принаймні ті, що різали практично не пройшли у фінал. Надбагато тенденцій цього року на конкурсі: по-перше, пройшли практично всі країни колишнього СРСР (Росія, Україна, Білорусь, Молдова, Литва, Естонія, Азербайджан, Грузія, Вірменія), тобто фактично всі країни (крім Латвії), що знаходяться хоча б частково на території Європи. Дуже багато цікавих речей, навправді. Але я й так багато всього написав, так що дивіться сьогодні о 22:00 фінал Євробачення 2013.

Немає коментарів:

Дописати коментар