Мікроблоґи

середа, 15 травня 2013 р.

Інтернет у моєму домі.

У-і-і-і-і! У мене врешті решт є Інтернет. З великої букви написав, бачите? Це значить, що щоб подивитись Євробачення мені більше не треба надитись до когось додому. Сьогодні були в наднудному музеї Державної податкової служби України, де окрім стародавньої викарбуваної гривні аж нічого цікавого не було. Нас зрівняли із землею дебільними запитаннями з бухгалтерського обліку, який я ненавиджу і не знаю. З кожною наступною спробою "попустити" нахабних студентів все більше жалів про те, що потрапив у цей універ. У новоствореному списку кращих ВУЗів України (Компас-2013) його й не видко зовсім. Він однозначно іде після херсонських вузів та багатьох інших. І це пиздець, маю надію лише на гарне працевлаштування, бо навчання я терпіти не можу.

Почався заліковий тиждень. Це також жопа.

Кругом жопа, коротше кажучи. І зараз я не зовсім тверезий (тому вибачайте, якщо є якісь помилки), гляну кілька відео на ютубі і засну, мабуть.

Немає коментарів:

Дописати коментар