Мікроблоґи

неділя, 12 травня 2013 р.

Говорячи про вихідні.

Я все про щось думав, поки йшов до Ані, але вже забув. Тут є Інтернет, тому мені, як медом намазане. Лежу на целофановому пакеті, в якому пухова ковдра, бо подушку лінь подати абсолютно всім. За вікном нявчить кішка, яку тут всі називають Локсі (що за тупе ім'я?!), на честь прального порошку Losk; не питайте чому, бо історія не цікава і не дуже довга.

Тим не менш, до мене починають повертатися геніальні ідеї і плани на найближче майбутнє. Хочеться творити. Це дуже круто насправді, по затяжна зима дуже вимотала мене своєю нахабністю і претензійністю, нарешті почалося відновлення.

Ніяких особливих новин, абсолютно. Вчорашня поїздка за подарунками для Ані і Валі закінчилася величезним фіаско, ніколи-ніколи-ніколи не можна їздити нікуди із Валею. Вся субота тупо випала з життя. На цьому в мене все.

Немає коментарів:

Дописати коментар