Мікроблоґи

субота, 20 жовтня 2012 р.

Додому і +6 годин на мій рахунок.

Узяв квитки додому; з 26-го по 29-те буду на Херсонщині. Але як на зло на тому тижні (де я прогулюю п'ятницю) поставили аж три семінари, і їх треба буде якось закрити, щоб його. Знаєте, коли за сьогодні і вчора у мене не було жодного практикуму, подібна ситуація видається якимось знущанням долі.

Але є й плюси. По-перше, станом на сьогодні в мене всього 6 годин не закритих (із 7-ми дозволених), а отже, якщо зробити все розумно, то мені вдасться вхопити лише 10 годин на кінець місяця (себто усього 5 прогуляних пар). По-друге, це все-таки моя перша поїздка додому за всю осінь, і перші в моєму житті вибори.

І ще раджу вам поглянути хоч би у нововідкритий розділ "Подорож до Львова" (знаходиться угорі), там можете знайти цікаву інформацію, якщо колись плануєте відвідати Західну столицю України. Хоч сторінка має не зовсім зручний формат (але я над цим працюю), та все ж вона постійно оновлюється, додаються нові публікації, поповнюються старі. Так що прошу ласкаво.

Немає коментарів:

Дописати коментар