Мікроблоґи

середа, 10 квітня 2013 р.

Станом на середу.

Сьогодні мені сказали,що з травня я можу заселитися в гуртожиток. Я, звичайно, пошукаю ще варіанти, але скоріше за все зупинюсь на цьому, бо просто хочу жити в гуртожитку. Зараз принесу собі цукерок, включу кіно і ляжу насолоджуватимусь самотністю. Сьогодні був незвичний день - на семінарі мені дуже сподобалась ділова гра по складанню бюджету вигаданої країни, я типу працюю на Міністра освіти, науки та культури і вимагаю якомога більше коштів на свій сектор. В принципі, дуже затягує і втомлює, так що я не проти. Також узяв квитки додому, буду там з 30 квітня аж по 12 травня, при цьому через дивацтва розкладу (7 і 8 - робочі дні) я пропущу 3 семінари і 6 пар навчального практикуму, це означає, що треба буде постаратись здати всі семінари до від'їзду.

Курсова так і стоїть поки що на місці. Мені хана. Поїздка в Київ на вихідних відновлюється, так що, Тіна, будемо ділитись пруфами.

Немає коментарів:

Дописати коментар