Мікроблоґи

понеділок, 1 квітня 2013 р.

На контрасті.


Трохи проясню ситуацію. День сьогодні був нічогенький, потім не дуже, потім знову нічогенький, а потім знову не дуже. Здається, люди іменують це "контрастами". Так от день минув на контрастах. Першою парою був семінар з маркетингу, на якому ми легко розправились із невеликою самостійною, а потім трохи відповідали. Після пари мені також вдалося (ціною пропущеної лекції з СтРФН) здати один пропущений семінар з маркетингу на "5". Ще що круто - так це завдання, яке нам дали у якості індивідуальної роботи: створити анкету  та провести маркетингове дослідження, жаль щоправда, лише на 10 людях. Аби я був викладачем - сказав би мінімум 50, щоб студентам треба було задіяти якомога більше контактів, а не лише обмінятись анкетами у групі між собою. Але то пусте. Так що готуйтесь любі читачі, на вас також випробую свою роботу.

Потім ми довго нудились, чекаючи 17:00, щоб нас нарешті пустили подивитись КВН. Сьогодні був Кубок профкома (звучить паршивіше нікуди, якщо чесно, чому не Кубок НУДПСУ чи Першоквітневий кубок, нащо було спонсора в назву дописувати). Але гра була класна. Одначе без розчарувань не обійшлось - команда, за яку я вболівав, вийшла лише на друге місце, хоча вони стовідсотково були найкращі, а команда фінансового факультету - лише на третє. Переможці були негідні.


Ще однією гарною новиною стало те, що видається мої одногрупники якимось чином читають цей блоґ. Так що причиною "березневого прориву" стало саме збільшення кількості постійних читачів. Іще однією надважливою подією стало введення в дію та обов'язкове виконання мого тижневого розкладу. Сьогодні буз "Здоровий понеділок", звичайно, зарядку я не робив, але весь день хаваю суп, каші й овочеві салати. А на пропозицію сьогодні випити від якогось малознайомого чувака, котрий звав мене "Руслан", а потім "Ігорьок" я відповів категоричною відмовою, арґументуючи при цьому так поважно: "Вибач, чуваче, але сьогодні понеділок". Я звичайно трохи перебільшую свою крутість, але майже так воно і було.

Зараз гляну якесь кіно і, може, повчу щось з маркетингу на завтра (ще один семінар здам) і по ОТВ конспект перегляну теж.

Немає коментарів:

Дописати коментар