Мікроблоґи

субота, 30 березня 2013 р.

Сніг у кінці березня.

Дуже-дуже-дуже хочу взяти участь у цьому, я знаю, що шанси нульові, але це ж буде справжній початок, вихід за межі веб-сайтів та чорновиків у MS Word! Треба лише встигнути до 20 квітня накатати мінімум 40 тисяч знаків, і не такі подвиги робив, але треба для початку завершити курсову. Але це ж так нудно... Коротше мене переповнює ентузіазм, підкріплений солодкими ласощами (єдиним, що я за сьогодні їв) та трьома чашками міцної кави. Сьогодні подивився багато мультиків,оскільки до 1 квітня ще далеко, то не підкорюватися Великому тижневому розкладу я поки ще можу. Так що vivat лінощі, остання субота без прибирання та купа брудного посуду в кімнаті. Батьки, до речі, були не дуже раді, коли дізналися про Чорнобиль та поїздку до нього, тому це скоріш за все (якщо відбудеться) буде таємна для них поїздка. Винова п'ятниця була така собі, я купив занадто багато солодкого і ледь осилив вишевий пиріг і шоколадку, тому лишилось і на сьогодні, пив "Мноте Руж" марки "Коктебель", вино таке, трохи не дуже навіть; але із сиром, думаю смакувало б.

Ірпінь, до речі, знову трохи присипало снігом, так що зима у нас буде ще й в квітні, що насправді дуже сумно. Але мене чомусь знову тягне на пригоди, я дуже сильно хочу вирватись на футбол на "Олімпійський", бо скучив вже за ним; в театр і в кіно. Треба буде додати ці три пункти на якийсь із четверів або на неділю. Березень-2013, до речі, став рекордсменом по переглядам - їх у цьому місяці вже 357, попереднім рекордом був Листопад-2012 (з'явилася і активно поновлювалась сторінка про поїздку до Львова) - 289 переглядів, а на третьому місці - Лютий-2013, що завдяки появі нового постійного читача (Оксани) набрав 288 переглядів. Ось такі нновини на 30 березня, дякую, що читаєте.

Немає коментарів:

Дописати коментар