Мікроблоґи

пʼятниця, 15 березня 2013 р.

Розклад у божевільні.

Так, чуваки, сьогодні на мене зійшло прозріння, спричинене надмірним захопленням "Теорією великого вибуху" (якщо ви ще не помітили, то я якимось чином типу фанатик, і не знаю погано це чи добре). Відвів у своєму чудо-блокноті сторіночку для створення розкладу на кожен тиждень (ідею запозичив із серіалу). ІМХО, у моєму майже одноклітинному житті не вистачає двох компонентів: спонтанності та системності. Так от цей розклад є гарним кроком до обох (у короткостроковому плануванні - до спонтанності, переважно через новаторський характер; а в довгостроковому - до системності, ну, бо це розклад). Почну з того, що планування місць, які я відвідуватиму, продуктів, які споживатиму, і речей, що я їх буду робити, дасть непогану змогу розраховувати і прогнозувати витрати, а також економити. Але найбільшим плюсом, я таки вважаю, створення певних традицій проведення часу. Я говорю так багато, але ще не факт, що я зможу цього дотримуватись, чи взагалі щось вдасться. Але робити мені все одно нічого, а враховуючи те, що кожен день у мене проходить точнісінько, як минулий, то навіть розклад урізноманітнить моє існування.

Зважаючи на те, що п'ятниця - останній день тижня, я приходжу втомлений і злий, з надією на відпочинок на вихідних, то п'ятницю вирішено зробити "Днем вина і солодощів", таким чином неконтрольоване споживання вина стане цілком визначеним, а сума витрат на його купівлю - сталою. Вівторок, скоріш за все, стане "Днем пива під заходом сонця", бо по вівторках у нас зазвичай суцільні семінари, а в середу - лекції, через то не треба нічого вчити (або мало вчити) і трохи розслабитись не завадить. Проте є одне "але": треба, щоб у "День пива" мого сусіда не було вдома, тому кілька тижнів треба буде прослідкувати за його розкладом.

Вільні вакансії "Дня старого кіно", "Дня нового кіно", "Дня кулінарії", "Дня прибирання", "Дня посиленої самопідготовки", "Дня суспільної допомоги", "Дня книги", "Дня самовдосконалення". У випадку чого можуть з'витися регулярні походи в ресторан, день комп'ютерних ігор чи замовлення піци. Ідей, коротше, багацько, але їх треба відсортувати, бо мій внутрішньособистісний консенсус стверджує про те, що більше ніж два-три "Дні" в один день тижню бути не може. Так субота, наприклад, може бути лише "Днем комп'ютерних ігор" і "Днем прибирання", а на третьому тижні місяця "Днем кінотеатру". Думаю, усе дуже логічно. Побажайте мені удачі.

P.S. Здається, мені й правда дуже нудно; і це я тверезий. Я, либонь, дуже не заздрю людям, які мають вислуховувати мої п'яні балачки. А, може, я вже втрачаю розум? Було з кимось із вас щось таке?

Немає коментарів:

Дописати коментар