Мікроблоґи

вівторок, 26 березня 2013 р.

Плитка із фруктами.

Я тут сьогодні згадав, як  малий обожнював гратись конструктором. У мене були повні пуфи іграшок і я влаштовував їм масові побої. А потім будував башти, діставав динозаврів та літаки і такого пластикового чувака-бійця, мов із колись популярного WW на QTV. А потім я згадав, коли вперше ввімкнув супутникове телебачення, тоді можна було цілий день проводити за переглядом FoxKids і Jetix. А потім перемикати на дитяче аніме, на кшталт Дигімонів, Сакури і Наруто, і не кажіть ще це відстій, бо я сам не в захваті, але ж у тому віці було все одно.

Сьогодні я весь день малював фрукти (перше фото поганої якості, бо фотографував на веб-камеру, чомусь не додумався взяти фотоапарат), тому що батьки вирішили зробити ремонт на кухні, а в мене з'явилась надкреативна ідея. Купити звичайних кахельних плиток (великих), замазати їх гіпсом чи штукатуркою (білого чи кремового кольорів), чи будь чим, щоб отримати дуже нерівну поверхню, а потім фарбами намалювати оздобу якимись коричневими мазками, таку просту, в центрі зробити типу медальйона - просто вирівняти поверхню по колу - а всередині намалювати фрукт. А ці плитки потім розвісити замість картин якось. АБО  вирізати під них ніші в стінах і вмонтувати їх туди. АБО приробити ніжки і хай собі будуть настільні картини. А можна одну частину зробити по одному, а другу - по іншому. Але це лише фантазії і ідеї, які я просто запропоную, а долю їх вирішать вже батьки.

   

1 коментар:

  1. Вы знаете как я могу дешевле заказать вот эту плитку: https://frotelly.com.ua/ Может быть Вы бы смогли мне помочь с выбором. Был бы очень рад получить от Вас дельный совет!

    ВідповістиВидалити