Мікроблоґи

середа, 20 березня 2013 р.

Турботи будня.

Зараз ранній ранок. Я трохи роздратований, п'ю каву і дивлюся, щоб нічого не трапилось мені під руку і я не пошматував його. Слухаю The Cure - Friday I'm in love, здається звучить дуже актуально, враховуючи те, що наступні дві з половиною годин я проведу переписуючи конспекти і вивчаючи міжнародний неринковий перерозподіл фінансових ресурсів (навіть не знаю чому це так називається, лише трохи підозрюю), обідатиму не вдома і нитиму про примхливу долю.

Щось навіть мене не вражає. Я б навіть сказав, що зовсім не вражає. І треба шукати новий плеєр, тому що Muzebra - по-перше, вантажиться в мене тільки через Оперу, а по-друге змінила щось у коді плеєра, що його тепер доводиться редагувати, щоб він адекватно працював.

А ще я тільки-но згадав, що треба вже віднести мишку в ремонт, бо Фотошопом користуватись, ну, зовсім незручно. Ще треба було б перевтановити Хром. І десь все це записувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар