Мікроблоґи

субота, 9 березня 2013 р.

Чорна дірка у шлунку.

Так, сьогодні я відкрив для себе важливу річ - для того, щоб я нормально сприймав людину і вона не викликала у мене ненависть або неприязнь, необхідне виконання усього одна умова. По-перше, людина має бути хоч трохи фріком, тобто не ходячим штампом. Це все. Тому коли я бачу яскраво намальованих дівчаток, що читають Коельо і слухають "Баста"; або хлопчиків з сальним від гелю волоссям в гірчичних джинсах і блакитних кардиганах, мене починає нудити і підстуває дуже-дуже сильна злість. Якщо у вас хоча б не пригнічений вигляд, не соціопатія чи соціофобія (чи будь-яке інше психічне відхилення), чи не печальна історія життя, якщо вас ніхто не кинув, у вас немає тату чи пірсингу, чи ви не слухаєте музику тих же самих фріків, якщо ви не закінчений мрійник, чи не ботан, чи не кретин, чи не моральний (або аморальний) авторитет, чи натурал(ка), чи не маєте фінансових труднощів, чи не специфічно сприймаєте все довкола, то ви для мене пусте місце і чорна діра, що живе всередині мене, хоче терміново вас поглинути.

Немає коментарів:

Дописати коментар