Мікроблоґи

пʼятниця, 15 березня 2013 р.

Ірпінські весни. Масляна. Вино.

Весна у цьому місці виглядає приблизно так: вночі дощить, на ранок дороги схожі на венеціанські канали, а шнурки на взутті розв'язуються кожні 10 хвилин і мокнуть, сонце виходить зрідка, але його ледь можливо відчути через те, що вітер, мов скажений, дує прямісінько в лице та йти абсолютно неможливо, за шибками свистить; Валя ниє під боком про хлопців і мою неблагородність, безтактність, слабохарактерність та відсутність смаку у одязі, Аня кричить на нас обох, бо ми типу телепні, а у всіх жінок неначе раптом почалися менструації; я багато п'ю і нічого не роблю, універ починає по-трохи тиснути, а блоґ хлопця Тіни (про який взагалі чомусь забув) я сьогодні перечитав вперше за півмісяця. Завтра Масляна, але окрім переданих з дому млинців нічого не очікується.

На додаток скажу, що "День вина та солодощів" удався (попри намагання Валі випити пива, від яких, до речі, я не відмовився), сьогодні я куштував "Алаверді", але це все одно, що "Сапераві", тому байдуже. Відверто кажучи, вставило мене не дуже (принаймні літр пива у цьому напрямку рушив далі), тому наступного разу купуватиму десертне; хоча варто відмітити, що вино смачне. Проте з цим "Днем вина" з'вилися труднощі, адже я намагаюсь купувати дороге (для мене) вино за ₴40.00-70.00, тому, скоріше за все, його треба буде проводити не частіше двох разів на місяць.

Загалом із плануванням поки що застій, на суботу було призначено "День прибирання", але, крім того, зрушень більше немає. Довелося призначити самоспостереження за собою на вихідних, щоб краще зрозуміти власні потреби у ці дні, і остаточно визначитись із розкладом. Перепоною на шляху цього можуть стати свята, однак у мене є ще 4 сезони "Теорії великого вибуху", тому ентузіазму вистачить надовго.

UPD (00:38): Здається, вставило-таки непогано.

Немає коментарів:

Дописати коментар