Мікроблоґи

понеділок, 8 квітня 2013 р.

Антитези.

О-о-о-о. Я дуже поквапився з висновками про те, який сьогоднішній день прекрасний. Все дуже погано, насправді. Виявилося, що я найгірша людина у світі, мене ненавидить всі жителі квартири, можливо, планети. Можливо, навіть, що співіснувати зі мною не можливо. Акти самобичування здійснюються з неймновірною амплітудою. Мабуть, доведеться відмінити поїздку до Києва. Або просто завалитись під ліжко і валятися там до кінця своїх днів, поки не припаду пилом настільки, що кожен, хто колись мене знав не забуде про моє існування. Стільки всього зроблено, про що можна пожалкувати. Все стоїть у підвішеному стані, мов крапля ртуті між двох магнітів. Хочеться зникнути на якийсь час і добряче покопатись у всьому цьому мотлосі.

Немає коментарів:

Дописати коментар