Мікроблоґи

вівторок, 30 квітня 2013 р.

Report, my dear.

Так, нарешті я дірвався до блоґу. Перш за все, зараз я вдома, сиджу такий собі, хаваю шоколадку,  і взагалі нормально снідаю, обідаю і вечеряю. Трохи допомагаю по дому, але в більшості тут дуже спекотно, тому з ранку і до вечора ми сидимо удома, нічим не займаємось. У Херсоні купив гарну вазу для мами, коштувала вона усього ₴15.00, але виглядає дуже круто - вона повністю біла і маленька (на одну квітку), але я примудрився влаштувати туди маленькі гілочки бузку (так, тут вже бузок цвіте!); вийшло прикольно, мабуть, сфотографую.

Тут взагалі багато чого цвіте - яблука, персики, айва, груші, білі нарциси; вишні, тюльпани, жовті нарциси, черешні та абрикоси вже відцвіли. Коротше, життя не зупинилось і це ок.

По-друге, я таки переїхав у гуртожиток, і хочу сказати, що мені вже не терпиться назад. Здається, наче я занурився у трохи інше життя ніж те, до якого я звик. І це дуже-дуже хвилює. На жаль, я не встиг багато з чим ознайомитись, адже перебрався я 28-го квітня, а вже 29-го ввечері поїхав додому. З поїздкою додому теж були проблеми - я мало не спізнився на потяг, коротше кажучи, коли я ввійшов у вагон лишалось десь 3 хвилини до відправлення. Потім виявилось, що вночі у потязі дуже холодно, тому спати довелося в сорочці, джинсах та куртці. Тим не менш, зранку все було нормально - я прокинувся о 08:10, спокійно зібрався і був готовий вже до виходу. Наступний мій сьогоднішній фейл - квитки. Як виявилося, нам поставили на 8 травня пари, що фактично слід оцінювати як черговий "підйоб" деканату, але явно не по моєму талану, адже на руках у мене квитки на 9 травня, хай йому. Невже так важко було зробити якісь адекватні, нормальні канікули без перерви. Ненавиджу.

У будь-якому разі, зараз я вже вдома, сиджу п'ю собі чай із м'яти і релаксую. У Херсоні в кінотеатрі абсолютно нічого цікавого не показують, тому буду, мабуть, задовольнятися тим, що є на компові. Поки що це все. Не припиняйте переглядати час від часу блоґ на наявність оновлень ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар