Мікроблоґи

середа, 3 квітня 2013 р.

Обережно: ремонтні роботи.

Нічим зайнятись. Тому качаю мультик по мотивам DA II, для довідки: DA - це не армія Дамблдора.  У нас у ванній затіяли ремонт, тому уже другий день я не можу ні скупатись, ні вмитись просто на просто. Трошки заїбало, що я прокинувся сьогодні від звука чи то дрилі, чи то якоїсь іншої хитромудрої машини у мене прямісінько за стіною за 5 хвилин до будильника. Чому мене ніхто не попередив?! Я, значить, встаю такий і йду собі дивитись, а вся квартира у пилюці геть, всі двері заклеєні, а вдома нікого, окрім зятя хазяйки та його друга, що, здавалось, хотіли нахер продовбати дірку в стіні між моєю кімнатою і ванною. Сказавши, що у мене є вибір, або наступні 5 годин сидіти вдома, або йти собі гуляти, вони відвернулись і продовжили свої ремонтні справи. То я й пішов. Зайшов до Ані, пішли з нею в банк по справах, потім в аптеку, а потім до нас приєдналась Валя; згодом трохи витратились у супермаркеті, купили попоїсти, бо я зранку нічого не їв. І пішли собі обідати. За сніданком один одному повідали печальні історії з наших життів.

Десь о пів на восьму сходив на "Нову пошту", де мене знову засмутили, сповістивши, що з двох посилок прийшла поки що тільки одна, тому завтра в мене ще одна ходка на їхній склад. Нормально повечеряти теж не вдалось, бо кухні теж вся у пилюці, тому швиденько засмажив собі сосиски і на цьому все. Так, пішов я вже, мабуть, бо мультик ось як раз довантажився ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар