Мікроблоґи

середа, 17 квітня 2013 р.

Огляд настроїв.

Я сьогодні був у гуртожитку, там нічогенько, у моїй майбутній кімнаті живе двоє людей, я буду третім, що вже непогано. У мене є балкон, але розмір самого приміщення невеликий. В принципі, могло б бути і гірше. Сьогодні прокинувся об 11:00 і здійснив ранковий обхід Ірпені, тому почуваюсь дуже добре. Завтра три семінари, а я хочу дочитати книгу Люко Дашвар "Село не люди". Знаю, що ви скажете, що книжка дівчача і бла-бла-бла. Насправді дуже легко читається, дуже важко сприймається (істинно неосяжним є своєрідний сільський гуманізм, представлений у творі) і часто проскакують досить непогані думки, як для маслітератури. Тим більше, що Люко Дашвар з Херсонщини, так що краще не починати.

Ще я помітив дуже цікаву залежність між моїм настроєм і знаходженням у межах цієї квартири, думаю всі розуміють, що саме я маю на увазі. Я йду собі в і з університету веселий і життєрадісний, заходжу в квартиру і починається хандра, виходжу знову і знову щастя всьому світу. Є ще одна новина,  завтра нащось треба йти в універ на одинадцяту ранку. Я хз. Якщо встану, то піду. І мої вибачення, за те, що давно не писав, - не було про що.

Немає коментарів:

Дописати коментар