Мікроблоґи

вівторок, 15 січня 2013 р.

Екзамен №2.

Якщо ви думаєте, що я в найкращому настрої, ви сильно помиляєтесь. Сьогодні 15 січня 2013 року. Півмісяця минуло, до кінця сесії лишилось 14 днів. А потім знову пари, і, якщо у мене вийде отримувати стипендію, доведеться відвідувати їх щодня, кожне заняття. Бачити їх всіх: викладачів, деканат, старих та нових друзів, одногрупників. Цей блог все більше наповнюється утомою та ненавистю, так, наче в моєму житті нічого більше й не стається.

Сьогодні повідомили результати екзамену з менеджменту. У мене 5. Ані поставили трійку, але підсумкова вийшла 4; у Валі підсумкова - 3. Здається, вони мене зненавиділи сьогодні. У цьому випадку, я ще більше заплутуюсь у сутності жінки. Чому??

У Ані взагалі день невдалий: зранку вона чи то по своїй наївності, чи по тупості, впустила в свій дім не ту людину. В результаті: зіпсований настрій, який погіршився ще більше після оприлюднення результатів з минулого екзамену. Валя теж поводила себе дивно, складається враження, наче я щось сказав, чи чогось не сказав, хз...

У кінці кінців я сидів за партою з Єгором, який, до речі, трохи мені допоміг. Білет я отримав неважкий, знову ж таки, але деканат своїми зборами та повільностями заїбали наш мозок відверто, внаслідок чого дві групи (писали екз двома групами)  втратили 20 хвилин робочого часу, які, в кінці пари, нам відмовили додати (мовляв, що "якби ви знали, то давно б вже здали", й, типу, "самі винні"). Чесно кажучи, мені десь стільки часу й не вистачило, щоб нормально виконати роботу, не на 5, звичайно; але на 4 витягнув, може б. Потім здав в ательє джинси, за відносно недорогу плату, й повернувся додому, забувши купити йогурт у "Форі".

Немає коментарів:

Дописати коментар