Мікроблоґи

субота, 19 січня 2013 р.

Екзамен №3.

Сьогодні був екзамен з міжнародної економіки. Краще б не був. Білет мені трапився не такий гарний, як я гадав. Складався з однієї теорії (20 балів), двадцяти тестів (10 балів) та однієї задачі (20 балів). Усього 50 + набрані бали за семестр (допуск), ось вам і маємо річну оцінку у стобальній системі.

В принципі, все, що мені не сподобалося в моєму білеті - теорія. Буквально я знав більшість тем з цього предмету: предмет-метод міжнародної економіки, міжнародна економіка як наука, трохи історії, міжнародні економічні відносини, форми, об'єкти, суб'єкти, світове господарство, економічна інтеграція, глобалізація, навіть деякі теорії міжнародної торгівлі (абсолютних (Адама Сміта) та відносних (Девіда Рікардо) переваг); коротше 70% матеріалу я б накатав, при чому інші 30% - повністю непотрібні питання з теорії міжнародної торгівлім (на кшталт теореми Хекшера-Оліна, пропишіть у Вікіпедії й зрозумієте), чи поглиблене вивчення (типу класифікація класифікацій чи представники фізіократів). Але ж ні - мені трапилось: "Поняття позичкового капіталу, його класифікація". Коротше, я мав поняття про сам позичковий капітал, пів сторінки написав, налив води, протиставив його з підприємницьким, але про класифікацію його я поняття не мав. Якимось чином розумно вклинив туди прямі та портфельні інвестиції; але не впевнений чи це правильно. Перевіряти не хочу.

Тести були такі собі. З половиною, думаю впорався. Але був такий тест цікавий: "Тимчасова (зворотня) міграція робочої сили - це..." і чотири варіанти, серед яких два говорили, що це переселення людського капіталу за межі країни на постійне проживання. А інші два були:
- переселення робочої сили за межі країни на певний проміжок часу;
- переселення робочої сили в певний момент часу на певний термін, наприклад, для виконання сільськогосподарських робіт.

А тепер поясність мені у чому, блять, різниця??! Звичайно, я розумію, що у другому варіанті є приклад, але основна фраза семантично ідентична у обох випадках. Який кретин, вибачте, складав ці тести?! Я просто сказився, чесно, від того як викладачка поставилася до складання екзаменаційного завдання; справа в тому, що це не один такий тест був. І ця історія з її тестами вже давно всіх бісить. Задача була дуже проста: на три дії. Треба було визначити валютний курс гривні до долара, якщо відома ціна споживчого кошика у гривнях і доларах; а потім повторно визначити валютний курс, якщо ціни в Україні зростуть утричі; й порівняти обидва курси.

Тепер щодо подій, які власне відбувалися на екзамені. Субота, восьма година ранку, екзамен мав початися рівно о 08:00. Викладач, стерво, прийшла у 07:55, відкрила аудиторію й 10 хвилин розсаджувала студентів. Потім ще 5 хвилин чекали представника деканату, яка люб'язно принесла ненависні бланки відповідей. Роздача бланків, заповнення титульних сторінок та роздача білетів зайняли ще хвилин з 10. Таким чином почали ми о 08:20. Ви думаєте, нам повернули цей час? No.

Мені вдалося вхопити собі місце на останній парті під стіною. Аня з Валею сіли спереду, до мене сіла Оксана, одногрупниця. Як тільки мені роздали білет й пішли далі вперед по ряду, одразу ж вдалося дістати шпору, й подати кілька шпор на перед. Так що тепер лишалось лише дочекатись моменту, коли люди з деканату відвернуться кудись. Не скажу, що списати вдалося, але й що не вдалося списати, теж казати не буду. Коротше, здав роботу на передостанній хвилині. Пішов збирати речі, навмисно став перед Оксаною, щоб можна було дати їй змогу трохи списати; але тільки вона дістала шпору, як це помітила заступник декана, забрала у неї роботу й поставила двійку. Стерво. Дівчина просила її, плакала, але її все одно відправили на перездачу. Коротше, це було жахливо. І я відчуваю провину. Але й це стерво з деканату - до цього просто забирала шпори й робила попередження, а в дівчини на роботі поставила "2". Чому? Відповідь проста - вона йшла на стипендію. Коротше, я не знаю, як це розписати, так щоб не витратити купу часу й символів, але це зіпсувало мені настрій ще більше.

У кінці кінців, ми з Валею зібрались й поїхали у Ocean  Plaza, новий ТРК в Києві на Лук'янівці. Там непогано, є великий акваріум з маленькими акулами, гарний фонтан на вході й симпатичні декорації. Купив собі ще одну шапку. Дико вимоталися, хочеться спати.

Таким, коротше, був день.

Немає коментарів:

Дописати коментар