Мікроблоґи

понеділок, 14 січня 2013 р.

So hard.

Завтра знову екзамен. Бух. облік. Я нічого не вчу, бо абсолютно не розумію цього предмету, я в шоці взагалі, як там нашкріблося на допуск.

У мене неймовірно болить горло. В кімнаті дуже холодно, аж до кісток пробирає. Коли я пишу так, у мене відчуття, ніби я телеграфіст і передаю повідомлення на станцію якоїсь газети про події в Сирії, тільки холодно. Їм цукерки. У квартирі повно гостей, вони збираються влаштувати якусь гулянку. Серед них незнайомий чоловік, але я знаю, що він ночував на ліжку хазяйки; а дочка хазяйки - на ліжку мого сусіда; а мій сусід - десь не вдома. Ця сім'я дуже дивна, але тут мене іноді пригощають пиріжками, чому я тут і тримаюсь; а ще тому що це дуже близько до Ані, тут хороший інтернет, і це на 9-му поверсі.

Я чомусь зовсім не бачу виходів. Чому ми такі втомлені, ви ж теж утомлені? Я так чекаю, коли це відчуття зовсім зникне, хоча б на тиждень, чи половину тижня...

Немає коментарів:

Дописати коментар