Мікроблоґи

субота, 26 січня 2013 р.

Кінець сесії та його наслідки.

По-перше почну з того, що сесія закінчилась і в понеділок мені вже треба бути на парах. Гарні новини полягають у тому, що предметів у новому семестрі буде всього шість, таким чином на день - не більше трьох пар, найчастіше - дві. 

По-друге, економетрика - це найгірший екзамен з усіх, писали ми його близько 10 годин, викладач поставив мені 3,5 за 150 грн, але мозок потрахав ще й як. Те як ми писали екзамен, звичайно, було неймовірно херово, тому у всієї групи стояли одиниці, платили преподу, щоб той дав нам дописати, що сталося аж о сьомій. Таким чином, результати минулого вже семестру можна продемонструвати:

- Бухгалтерський облік: 3.
- Економетрика: 3,5.
- Історія фінансів: 4.
- Комп'ютерний моніторинг: 3,5.
- Менеджмент: 5.
- Міжнародна економіка: 3.
- Основи наукових досліджень: 4,5.
- Статистика: 3,5.
- Фінанси: 3.

Середній бал таким чином  рівний 3,67, що є найгіршим середнім балом за весь час мого навчання. Навіть тоді, коли я не прогулював хіба що кожну десяту пару.

По-третє, якщо хочете почути історію, яка почалася в 11:00 екзаменом і закінчилась сьогодні в 04:00 тим, що мені сказали виселятись з квартири, я матюкав на англійській хазяйку, а її донька намагалась мене побити, то підніміть руку.

Немає коментарів:

Дописати коментар