Мікроблоґи

вівторок, 22 січня 2013 р.

Екзамен №4.

Сьогодні був екзамен зі статистики. Довелося вставати раніше - о дев'ятій, щоб до 14:00 ще щось встигнути повторити. Краще було б сказати вивчити, мабуть. Пішов до Ані, там же ми поробили шпори, й пішли в ненависний універ.

Новини про сумнозвісний закон "Про вищу освіту" сьогодні вже трохи почали доходити до вух власне студентів, особливо всіх засмутила новина про 2-річне навчання магістрів. Однак,знайшлися й гарні сторони, оскільки до нашого офіційного екватора закон ще не приймуть, то після його затвердження влітку доведеться робити новий екватор.

До речі, про екватор, досі не можемо вирішитись з ним. Спочатку хотіли знімати будинок, в стилі західних вечірок, й погудіти там весь день. Але ціна 2500 грн. за ніч злякала багатьох, тому вирішили відмовитись. Сьогодні майже зійшлися на тому, що підем святкувати до когось; і цим кимось скорше стане староста.

Але до справ насущних - сьогодні альма-матер привітала мене, відверто кажучи, паршиво. Я прийшов, отримав на руки свою заліковку, в якій у мене за курс "Фінанси" стояла трійка (57,8 балів, здається). Але  вся справа у тому, що я точно пам'ятаю, що в мене мало стояти 3,5; котрі я перекрив би 4,5 по ОНД. Таким чином у мене до цих пір лишався б середній бал - 4,0. Однак, у журналі були дивні дива: виявилося, що завели дві сторінки для "Фінансів", на одній стояли оцінки виставлені під час семестру, на іншій - якісь нові оцінки, записані невідомо ким, які й виставляли в заліковки. Доведеться вирішувати це питання з викладачем, з деканатом і старостою; як же вони заїбали вічно творити якусь ахінею. Сьогодні адекватної відповіді я не добився.

Щодо екзамену - відбувся добре, але дали аж 10 завдань, серед яких 5 термінів, 4 задач, 1 супер-задача (на 15 балів). Коротше, так вийшло, що я хотів дуже сидіти на місці Валі, але та чи то з принципу, чи то зі шкоди не захотіла мені поступатись. Коротше, у мене був паршивий варіант. Остання задача взагалі здивувала досі не чутим "коефіцієнт осциляції". Я звичайно, не дуже старався цього семестру, але назви ж всіх коефіцієнтів знав - а це шок просто. Добре, що поряд знаходилась моя семінаристка, яка й підказала мені формулу. Терміни написав паршиво - 2 з 5-ти. Задачі, на щастя зробив усі. Натомість у Валі варіант був надпростий, я аж заздрив трохи, але вона написала його погано, може й не на трійку. От що значить вселенська справедливість.

У будь-якому випадку все закінчилось не так погано, в кінці іспиту мені дуже дякував хлопець з іншої групи за допомогу з останньою задачею про міжгрупову та внутрішньогрупову дисперсію. А потім я забрав з пошти посилку від батьків, і зараз п'ю чай з шоколадкою. Добра всім.

Немає коментарів:

Дописати коментар