Мікроблоґи

четвер, 21 лютого 2013 р.

Герої війни.

Мені немає чого Вам розказати, в бібліотеку я сьогодні не потрапив по різним причинам, маю надію на завтра, робити нічого, до семінарів готуватись не хочу. Здається,у мене знову починається та шняга, як на другому курсі, коли мене мало не викинули з універу. Нічого не хочу, тільки на пари ходжу і того. І час від часу слухаю музику, рятую себе додатками в ВК, подібно різним куркам та півникам,  що мастурбують цілий день і не жаліються, бо їм достатньо Інтернета. Я такий сентиментальний, вибачте. Йдіть на хуй.

До речі, якщо ви вважаєте, що мені настільки нудно, що я перекладаю пісні не без допомоги Ґуґла, то ви сильно помиляєтесь, насправді ви ще не знаєте якими непотрібними речами я займаюсь окрім того.

Г е р о й   в і й н и
(переклад пісні Rise Against - Hero of War)

В.В. Верещагін "Апофеоз війни".
Він запитався: "Синку, ти бачив світ?
А коли я скажу, що ти б міг?
Просто тягатимеш зброю, а тобі платитимуть".
Я відповів: "Звучить непогано".
Чорні шкіряні чоботи, вичищені до блиску,
Вони поголили мені голову, але виглядало нормально,
Ми маршували, ми співали, ми всі стали друзями
І  вчилися вести бій.

Героєм війни, так, це те ким я буду.
І коли повернусь додому, вони будуть до несятми пишатись.
Нестиму цей стяг до могили, якщо буде потрібно,
бо цей стяг я люблю і в нього вірю.

Я вибив двері, викрикуючи накази,
Діти плакали, але я дістав кого шукав.
Ми забрали його, натягнувши мішок на обличчя,
Від сім'ї та друзів.
Вони роздягнули його, мочились йому на руки,
Я казав їм спинитись, але згодом приєднався,
Ми побили його рушницями і кийками,
А потім знову. І знову.

Героєм війни, так, це те чим я стану!
Я повернусь додому, а вони до чорта пишатимуться.
Я нестиму прапор навіть в могилу, якщо потрібно,
Бо цей прапор я люблю і в нього я вірю.

Вона рушала крізь млу і кулі,
Я просив зупинитись, просив лишитись,
Але вона йшла напролом, тому я підняв рушницю
І вистрілив.
Крізь дим гільзи стрибали в пісок,
Вже просочений кров'ю,
Вона звалилась. Зі стягом в руці,
Стягом білішим від снігу.

Герой війни - все, що вони бачать,
Тільки медалі та шрами, і скажено горді за мене!
Я приніс у дім цей прапор, щоб він збирав тут пил;
Але ж це прапор, який люблю, єдине у що вірю.

Він запитався: "Синку, чи бачив ти світ?
А коли я скажу, що ти б міг?"

Немає коментарів:

Дописати коментар