Мікроблоґи

вівторок, 5 лютого 2013 р.

На ранок під холод.

У квартирі неймовірно холодно. Не знаю чому, правда, але в кімнаті батареї холодні. Вдома нікого немає. Вчора їздили гуляти з Валею у Київ, зайшли на Майдан, а потім на першу лінію в "Глобус", пройшлись по магазинам, де купили їй джинси та блузку. Потім ледве повернулися додому, адже на маршрутки чомусь звірячі черги, але ми, завдяки надприродним здібностям моєї супутниці умудрилися пройти в початок черги, сісти, ще й не заплатити за проїзд. Я вже казав як холодно? Чорт, писати не можу від того як мене трусить. 

Потім після Києва пішов до Ані, до них із Дашею приїхав Керя, так що вчора була гулянка, я випив чаю, заїв лимоном і пішов додому, однак там мене чекав сюрприз - абсолютна відсутність електрики, через що довелось лягати спати об 23:00. Хазяї, здається як могли шуміли та світили у мою кімнату всілякими ліхтариками, однак мені таки вдалося заснути десь о першій годині. Я, звичайно, перебільшую, вони, мабуть, не такі погані, але мені вже не терпиться звідси звалити; тим більше, що Валя дала мені надію, що в їхньому будинку може здаватися кімната. 

Немає коментарів:

Дописати коментар