Мікроблоґи

субота, 23 лютого 2013 р.

Modern sunsetcore.

Один зі знятих мною заходів сонця,
дуже гарно було, фільтр на Джифі
трохи бреше про кольори, але
оригінал насправді був кращий.
Дуже гарна погода. Сонце світило цілий день і я знову згадав, чому саме я обрав цю квартиру. З  мого балкону влітку, ранньої осені та весною видно надзвичайні заходи сонця. Я зачарований цим сонцем, о третій дня я ще спав, точніше ще був у ліжку, просто встав, відкрив балкон і почув запах весни, такий явний, немов мене перенесло за тисячі кілометрів. Не пам'ятаю чи розповідав я вам історію про тюльпани. Справа у тому, що в дитинстві я завжди визначав прихід весни не за календарем, а за появою паростків тюльпанів, вони такі темно-червоні схожі на маленькі штики, що стирчать прямісінько із ґрунту. Хто бачив, той зрозуміє. Слід за ними з'являлися паростки півоній та таких дивних білих квітів-кущів, схожих на маленькі зірочки, не знаю і, якщо чесно, не хочу знати їх назву. А потім розпушувались котики, виростали бруньки на абрикосах, черешнях, бузку і каштанах.

Поки знову не нахлинуло скажу тільки, що дуже хотів вийти погуляти, однак нічого не вийшло, бо я підсів на новий серіал з Меттью Перрі - "Go on". Непоганий, поки що його один сезон (15 серій), ще не ґуґлив чи будуть інші, але подивитись раджу; тим більше що він про психів, а я люблю фільми про психів, але ідіотський американський гумор та регулярна реклама відомих брендів присутні. Переклад тільки російський, ну й оригінал, звичайно. Думаю, на RuTrackerі є з сабами.

Ще прослухав кілька записів зі щойно відкритим для себе стилем - modern metal. Взагалі, у плеєрі  з'явилося багато тегів зі старими стилями, переважно роковими, з дописаним "modern", посилаючись на особисті враження повідомляю, що така мода є простим вуалюванням частки "pop" (тобто pop-metal = modern metal), так само здається бачив металкор, дет-метал і ще щось. Але є деяка відмінність, ця музика не посередня між попсою і металом, а скоріше між клабом чи дабстепом і металом (типу залучені електронні звуки, дуже явно, часто гучніше гітари); тому чимось схоже на дуже важкий дарквейв з енергійним вокалом і ґроулом або на індустріальний метал. Коротше, замахує на моду, яку колись давно мало додавання до назви стилю другої основи "core" (metalcore, deathcore, emocore, grindcore та інші).

Типу помудрував тут, можете кидатись капцями та помідорами.

Немає коментарів:

Дописати коментар