Мікроблоґи

вівторок, 26 лютого 2013 р.

Відсос.

Відсмокчіть, бо у мене знову є вино, цього разу пляшка червоного десертного мускату "Лівадія". Тому зараз я наїбашусь і буду дуже солодко спати. А ще сьогодні мені подарували сертифікат, у якому пишеться що я дуже крутий і зовсім прямо няшка; ну і пляшку вина типу в додаток.

UPD: Я добряче п'яний, голова трошки крутиться, звуки приглушились, десь нявчить кіт, а я тимчасом дивлюсь серіал і роблю помилки в словах, бо промазую по клавіатурі; Тіна мене трохи образила, але завтра після того як я прокинусь і буду тверезий це пройде, дую собі мильні бульбашки і думаю, що світ такий гарний, хай він завше таким лишається, будь-ласка...

(Навіть три крапки в кінці поставив, ви маєте такі: "Вааах, як мило!". І купа смайликів слідом).

UPDx2: Ранок. Дуже болить голова. Хочу вбити когось. І нудить трохи.

Немає коментарів:

Дописати коментар