Мікроблоґи

понеділок, 25 лютого 2013 р.

Мистецтва.

Ви не повірите, але сьогодні я вперше прослухав "The Beatles - Yesterday". Раніше я чув інші пісні їх, чесно, "Yellow Submarine", "Strawberries Fields Forever" і т.д. Але це щось згадав, як мама розказувала, що "Yesterday" була хітом свого часу. Непогана пісня, щось навіває, але все одно нав'язливо асоціюється з минулим, і здається, так круто було колись, коли Штати всі називали "Америка", на тиху слухали "Радіо Свобода", купували джинси по блату і ніколи не їли морозива, покурювали травку і займались всілякими потрібними речами, а ще сексом. А тепер у мене є все. І не хочеться нічого. Профіцит можливостей і дефіцит бажань. Морозиво щодня, щосезону і п'ять пар джинсів, три з яких я не одягав більше як півроку. Не дивно, чому ми з батьками не можемо порозумітись.

До речі, хочу вчитись малювати, але у мене є жорсткі проблеми з пропорціями. І чомусь хочеться курити - подую мильні бульбашки.

Немає коментарів:

Дописати коментар