Мікроблоґи

середа, 19 грудня 2012 р.

День Св. Миколая.

Сьогодні я лишився вдома (ключі від квартири забув вчора у Валі вдома, прокинувся зранку - а двері зачинені, ну, а всі якось на роботі і йти мене відкривати - не дуже хочеться, тому я тут зараз). Сам. Аж до 17:00. Так кайфово - сиджу собі за компом, зараз насмажу тостів і захаваю із згущеним молоком. Вип'ю пару чашок чаю, а може зварю собі імбирного настою. Гляну пару мультиків (поясню, жити мені якось і так не весело, а кіно дивитись різного роду - тільки ще глибше залазити в цю хандру). А потім поїду по магазинам - купувати подарунки Ані, Даші та Валі. Уже майже придумав що. Коротше, сьогодні - був найважчий день на тижні, та чую я, що мені аукнеться воно ще. Але аж дихати легше стало, як зрозумів, що в універ іти не треба. А ще, у випадку якщо зі Львовом нічого не вийде - у мене буде 2000 вільних коштів. Що теж непогано. Можна буде купити якихось гідних подарунків на Новий Рік усім-усім.

Ще шалено хочу сходити в кіно на "Хоббіта". Але "Володаря кілець" ніхто зі знайомих не любить, відповідно і пріквел дивитися не хочуть - мабуть треба буде почекати до приїзду в Херсон, й піти вже з кимось там.

Немає коментарів:

Дописати коментар