Мікроблоґи

вівторок, 4 грудня 2012 р.

Новини від мене й України.

Привіт усім. Прийшов нарешті додому... зі вчорашнього дня. Сьогодні відпустили із семінару в медцентр, де мені знову довелося вести бесіду із терапевтом: виявилося, що у деяких моїх симптомів фактично не було фізіологічного підґрунтя, тому мене направили до невропатолога. Again. Ця зустріч сподобалася мені більше, аніж попередня (в минулий раз лікар вирішила, що я десь добряче довбанувся головою, пошкодив кілька півкуль, і направила мене на МРТ).

Сьогодні ж ми гарно поговорили про мене і мій характер. Троши покопавшись у моєму нутрі ми обидва вирішили, що причина всіх моїх бід - нервове виснаження, егоцентризм, мої інтровертованість, темперамент і нав'язливі думки. Вона порадила мені специфічну вправу для вивільнення стресових накопичень. Таким чином мені приписали місяць заспокійливого та вітамінок, і до січня я вже буду як новенький. Насправді, прийшовши додому, стало трохи легше, частково пройшла віддишка і покашлювання, ковтання стало ще більш м'яким. Думаю, що тортики у Львові буду вже наминати за обидві щоки. 

Мою версію із дисфагією невропатолог відкинула, а терапевт - не перевіряла. Вважаю, що оскільки дисфагія як така не повністю відповідає визначеним ознакам, мій самодіагноз малоймовірним. До усього сьогодні найперше випав сніг, і вже дуже ліпкий. Все довкола білюще і від легенького вітру з дерев зсипається дрібна пороша. Ночував сьогодні не дома - у Ані. Мені у них дуже затишно, там багато гарних дівчаток, вони постійно приводять своїх друзів, і в квартирі ніколи не буває пусто, постійно пригощають смачним супом, бутербродами, чаєм і домашньою випічкою. За квитками не ходив, бо сьогодні жорстко протупив із грошима (не взяв картку, на якій власне і були усі кошти). А завтра жодного семінару. Теж кайф.

Є і погані новини. В Україні творяться дивні дива. У нашого ректора якісь особисті негаразди із прем'єром. Буквально 10 годин тому, останнього до речі зняли з посади. Економічне становище (акцентую на цьому увагу, бо про асиміляцію нацкультури та політстановище вже задовбався говорити) стає дедалі гірше. Деякі вчені й журналісти прогнозують дефолт, деякі страшну інфляцію. На справді видно, що останнім часом дуже швидко ростуть в ціні продукти з нееластичним попитом (борошняні вироби, яйця, крупи, цукор, основні овочі і фрукти і т.д.). Поясню деякі моменти з особистого погляду. 

Фактично ціни на продукти з нееластичним попитом (тобто попит на продукцію лишається сталим навіть при підвищенні цін) означають ріст цін (або зниження якості) на продукцію з попитом еластичним (просто я не звертаю уваги, мабуть, на них, бо рідше купую). Оскільки відбувається загальний ріст цін людям необхідно більша кількість грошей для здійснення купівлі товарів (що веде або до зниження рівня життя (через нестачу коштів), або до росту інфляції (через додаткову емісію грошей)). Батькам моїм видали зарплатню у розмірі 40% ще й з затримками, що реально свідчить про дефіцит власної валюти у державі. Незадоволеність людей та відсутність логічного пояснення невидачі більш ніж половини зарплатні викличе суспільні хвилювання (держава в свою чергу для запобігання напруженню серед населення здійснить додаткову емісію, для того щоб заповнити дефіцит коштів). Додаткова емісія (у даному випадку досить велика) спровокує знецінення грошової одиниці (відповідно інфляцію), що змусить виробника піднімати ціни.

Інфляція також призводить до зниження курсу гривні, тобто чим більші темпи інфляції, тим більш вірогідний обвал курсу. Так як держкерівництво не особливо радує нас своїми економічними рішеннями, роблю висновок, що цього варто сподіватися. Інше питання - коли? Найпесимістичніші прогнози говорять про грудень-січень цього року. Найоптимістичніші, відповідно дають владні органи, які уперто стверджують, що "Україна - стабільна", "Покращення є вже сьогодні".

У будь-якому випадку, надіюся, що обвалу не буде до поїздки у Львів, бо зекономлених мною коштів тоді явно не вистачить )
Ось так.

Немає коментарів:

Дописати коментар