Мікроблоґи

неділя, 16 грудня 2012 р.

I have no idea.

Я хворий і весь у шмарклях, і кашляю. Виглядаю не дуже. Хочу завтра піти за довідкою. І не дивно між тим - у мене в кімнаті мабуть градусів 13, не більше - всі хазяї такі, що думають тільки про себе. Як мене заїбало вже боротись із цією людською ненажерливістю, якістю сервісу, адже фактично вона надає мені послуги, за які я плачу щомісячно 800 гривень. Витрачаю на ліки дохера грошей. І взагалі вже з розуму сходжу з цим матеріалізмом! В універі що не день, то гроші, фінансові потоки, інвестиції, споживачі, споживачі, споживачі. Розумієте, для економіки люди, які не купують - не існують, а які купують - не люди, а споживачі. І виробники постійно нагинають споживачів, і дуже жорстко поводяться коротше. А оскільки реалізувати на практиці ідеальну конкуренцію виявилося неможливо, та й пізно вже, то маємо економічну олігополію.

Не суть, хотів просто сказати, що ідей ну зовсім ніяких немає. Ні для чого. У всіх є, а в мене -  немає. І тому дуже нудно, і робити нічого не хочеться.

Немає коментарів:

Дописати коментар