Мікроблоґи

субота, 22 грудня 2012 р.

Epic fail.

Ппц, прийшли ми такі в універ, заходим такі на пару, а викладачка нам "А чого ви в мене на парі не були?". Як виявилось, в універ сьогодні треба було на 8-му годину ранку. Пропустили модульну контрольну, лабораторну й прогуляли вже третій день на цьому тижні. Зате з двох пар тільки на одній відмітили.

На жаль, "Цивілізація" виявилась трошки тугою на мій комп, і покроковою, тоді як я більше люблю стратегії в реальному часі. Коротше просидівши кілька годин у ній я зробив висновок, що це не моє; і зараз вже качаю Епоху Імперій ІІ, чудова стратегія ще 2000-го року зі слабенькою графікою, однак мені подобається.

1 коментар:

  1. Я написав конструктивний коментар Вам на своєму блозі. Ви дійсно з села Львове, чи просто студентський жарт з міста Львова? Та хтоб не були, якщо чимось допоможете вже діду, буду вдячним. Взагалі я не чахну над блогами, а викладаю туди продукцію, яка чимось цінна комусь чи для історії...Пишіть. От я тільки думаю, чи можна якось тут звязуватися автоматично поштою Жмайлу...

    ВідповістиВидалити