Мікроблоґи

субота, 3 листопада 2012 р.

Alcoseptic.

Дощі, дощі, дощі. Вчорашній день випав з життя. Я випив чотири «Бада» і, зранку я обмежився 5-ма орео, а остання моя попийка була кілька місяців тому, мене вставило добре. Але було круто, чесне слово. Мені давно вже потрібен якийсь струс, бо зовсім вже розклеївся.

Що я хочу сказати; коли я випиваю, я:
-          багато говорю;
-          думаю занадто швидко;
-          легко відволікаюсь;
-          погано пам’ятаю попередньо сказані слова;
-          погано вимовляю складні сполучення приголосних;
-          змиряюся зі своєю ненавистю до всього живого;
-          хочу подій і експериментів;
-          перебиваю інших;
-          хочу, щоб до мене прислухались;
-          постійно перебільшую факти;
-          хочу тактильно контактувати з людьми, рослинами, тваринами;
-          постійно думаю про всіх своїх друзів, навіть якщо їх тут і зараз немає;
-          заводжу дискусії про треш, макулатуру, апокаліпсис, маскультуру, універ,    людей і владу;
-          багато глузую;
-          вразливий до критики, і взагалі.

Якщо слідувати моїй позиції, що drunk man is a pure man, то я, коротше, виродок повний. Усі думки, що давили зсередини на череп, вириваються назовні і крутяться перед очами, так явно, що я майже бачу їх і можу прочитати.

Але вчора все було нормально, і поводив я себе майже адекватно.

Немає коментарів:

Дописати коментар