Мікроблоґи

понеділок, 19 листопада 2012 р.

Гетероскедатичність (а я хз).

Він хоче мене здихатись - 100%. Він хоче позбавитись такого сміття. До 28-го жодного спокійного дня. Сьогодні - розрахункова зі статистики, завтра - з ЕММ, після завтра - модуль з менеджменту і треба закрити 2 незакритих семінари, до наступного практикуму з фінансів треба 60 чи 90 тестів, до 28-го 5 презентацій по менеджменту; розрахункова з якимись небесними показниками по міжнародній економіці і КУРСАЧ уже на носі, а в мене ще й слова не написано. Плюс до всього другий модуль уже почали якогось хера з деяких предметів закривати. І я уже другу ніч не сплю нормально. 

Чисто фізично не справляюся, не знаю, коли я це все запустив. Стільки боргів і не дібраних балів ще з першого модуля. Або я дебіл, або викладачі йобнулися,  або наш деканат знову вирішив порішати стіпуху без нас самих. У журналі оцінки препаршиві, здається, є навіть двійки. Який мені Київ? В рогатник мене, в рогатник!

Немає коментарів:

Дописати коментар