Мікроблоґи

неділя, 4 листопада 2012 р.

Фобія задухи.

Блять, зо мною твориться якась херня. Вірте-не-вірте, але кілька тижнів назад, десь, я подавився яблуком чи чимось іншим, коротше, з тих пір я боюся ковтати їжу, точніше я силую себе, щоб це робити. Не знаю як це чи що це, але Інет-спільнота радить іти до психолога, ендокринолога чи невропатолога.  З водою чи взагалі рідинами такої проблеми немає, а от їжу... і це пиздець, хлоп'ята, бо мені тепер реально страшно: одна справа фобії, які час від часу випливають (порізи вен, for exapmle), а друга - те що я от прямо тут і зараз думаю, що в мене в глотці застряг комок м'яса, хоча насправді там нічогісінько немає...

І тепер. коли вас спитають, хто з ваших знайомих найбільш ненормальний, ви знатимете напевно ;)

P.S. Хоча та дівка з Луганщини (знайома моєї одногрупниці), що назвала свою дочку Нірваною, таки ще більш ненормальна.

1 коментар: