Мікроблоґи

неділя, 18 листопада 2012 р.

Blinding.

Бляяяя... я такий п'яний, що мене хитає з сторони в сторону: до і від екрана. Гуляти з групою видалось не так вже й погано. Ми танцювали під попсу, пили віскарь, курили, любили один одного. Моя  швидкість набору рівна 7 знакам за півхвилини, я весь час вдаряюсь об клаву. Бляяяя.... Сьогодні я випив багато, посварився з адмінами ресторану, бо вони включили чайові в рахунок, бо з зарезервованим столиком нас кинули. Там історія дуууже складна, але написати мені її ще тяжче, бо сьогодні мене мало не забрала міліція, а ще мене штрафонули на сотню, і краще вам всім про це не знати, бо сталося ще багато цікавого: група вперше побачила, як я курю; Валя і наш староста лизалися, після чого мене знудило; а ще в мене немає запальнички і це печально.

Висновок: День студента в Ірпіні - відстій, я ненавиджу це місто. Бай-бай.

Немає коментарів:

Дописати коментар