Мікроблоґи

середа, 14 листопада 2012 р.

Пари, пари, пари...

Я не роблю нічого зайвого. Строго за навчальними планами, але я видихаюсь, як флакон з ацетоном. Учора заснув о п'ятій ранку. Майже чесно робив розрахункову зі статистики. Неправильно зробив, до речі. А ще ми з Анею довго фоткалися на вебку в Webcam Toy, і гралися в якусь гру з печивом. А потім пішли посиділи в неті і виявилося, що у нас з однією з її сусідок є одна добра знайома. Загалом, було дуже класно. Завтра жодного семінару, тому зможу зробити розрахункову з економетрики чи доробити статистику. Дивно, що до кінця семестру ще півтора місяці, а відчуття таке, наче вже кінець року і останній тиждень перед сесією, і бігаєш за всіма, і вимолюєш оцінки, чи просиш доздати/перездати. Не знаю. А в п'ятницю в універі оголосили короткий день - пари по 40 хвилин, в честь дня студента, тому сьогодні в блокноті універ не горів у пеклі, а літав у торнадо. І мій друг запросив мене на КВН універський на день студента, і я планую піти. А 20-го мене запросили взяти участь в командному брейн-ринзі. І на 17-те група вже зарезервувала столик і зібрала гроші. Ось так вам.

 

До речі, у Києві на Контрактовій площі та Хрещатику є відділи Львівської майстерні шоколаду. Шматочки Львова. Завтра, може, замість Мака поїдемо саме туди.

Немає коментарів:

Дописати коментар